Recenze (21)
Jak vycvičit draka (2010)
Tenhle film no to je prostě pečlivě udělaná práce u který se nikdo nenudí. Bylo to strašně zábavné. DreamWorks odvedl vynikajicí práci
Megamysl (2010)
Velmi zabavné trošku podobné Já padouch ale to je vedlejší. Tento film má soundtrack který většinou v Animáčích nezní píšu např. Guns´n´ Roses-Welcome to the jungle. Tom McGrath prostě odvedl vynikající práci
Futurama (1999) (seriál)
Tohle je nejlepší animovaný seriál. Velmi zábavné a dalo by se na to koukat celý den :-))
Flynn Carsen 3: Jidášův kalich (2008) (TV film)
O proti prvnímu a druhému filmu je tohle no... zklamání první a druhý díl to bylo prostě moje nej ale trojka to mě zklamalo. Příběh se mi prostě nelíbil
Flynn Carsen 2: Návrat do dolů krále Šalamouna (2006) (TV film)
O trošku horší než první díl ale taky se na to dalo dívat , ale taky by se dalo říct že tenhle film má kvalitu a taky mě zklamalo bohužel hodnocení :(((((
Flynn Carsen: Honba za Kopím osudu (2004) (TV film)
Pro mě je to nejlepší dobrodružný film na to bych klidně koukal od rána do večera
Střihoruký Edward (1990)
Maskéři odvedli vynikajicí práci
Bastardi (2010)
U tohodle filmu jsem slyšel samé pomluvy musel sem posoudit sám jak tenhle film je dobrý nakonec sem posoudil že mě to bavilo a že nechápu komu se tohle drama nemůže líbit
Já, padouch (2010)
Výborná hudba, výborný český dabing. Prostě výborně udělaný film
Deník slabocha (2010)
Výborná knížka . Výborný film. :-)