Recenze (152)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Oživlé muzeum akčního filmu na druhou. Vypnout mozek a nabít Kalašnikov mi stačilo k dokonalé zábavě.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Ano Fincher je rozhodně jeden z těch nejlepších současného filmového světa, ale nezapomeňte se prosím podívat na původní a evropské zpracování ve švédském znění. Poznáte, že se mistr dost inspiroval a nutno říct, že se mu ani nedivím, protože drsné severské zpracování působí mnohem autentičtěji byť se třeba v pár věcech uchyluje trošku jinam.
Dívka, která si hrála s ohněm (2009)
Bohužel po vskutku filmové a skvěle zrežírované první části přichází naprosto nepochopitelně televizní seriálový příběh, který se rovná Malému pitavalu z velkého města. Chyběl mi tu snad jen Zedníček jako Bublanski a starej Krampol jako blonďák Niedermann. Škoda.
Válečný kůň (2011)
Při vší úctě k mistrovi by to chtělo sestříhat. Tak o půl hodiny. Bohužel mi příběh nepřišel natolik silný, aby mě na celou dobu vtáhl do děje. I tak je to vizuálně něco, co už se dnes bohužel nenosí a filmařina je to natolik poctivá, že snese nejpřísnější kritéria. Moje úcta ke Stevenovi je tak velká, že si nedovolím jej kritizovat.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Trošku ostuda pro americký western, že jeho nejlepší kousky jsou pod taktovkou 2 italů, Sergia a Ennia. Osudové, legendární, kultovní, nutnost vidět, nutnost vidět víckrát, nutnost slyšet soundtrack. Učebnice žánru.
Ptáci (1963)
Je neuvěřitelné, jak fantasticky propracované postavy se v Hitchcockových filmech objevují. Žijí si své životy, všichni jim to věříme, zajímá nás, co s nimi bude a přitom to hlavní (ptačí teror) je pouze v pozadí jako jakýsi odkaz pro další generace.
Dokonalý trik (2006)
V jistých momentech možná trošku zdlouhavé, ale ve svém celku se jedná o nesmírně originální a rafinovaný příběh, jehož genialita spočívá především v režisérském peru Christophera Nolana. Jeho čich na herce asi nemá cenu rozebírat.
Půlnoc v Paříži (2011)
Jediné, co chybí k dokonalosti je casting. Kromě Brodyho a Batesové byl z mého pohledu výběr ne uplně šťastný.
Rango (2011)
Pro mě obrovské překvapení. Strašně nápaditý a těžko zařaditelný film, který osobně vrhám na nejvyšší příčky v kategorii animák. Velkou pochvalu zaslouží i český dabing, který stále ještě žije.
Mechanik zabiják (2011)
Marně se snažím příjít na to, jestli scény s mikrofonem v obraze byly naschvál nebo ne:)