Recenze (133)
Zrodila se hvězda (2018)
Možná přespříliš dlouhá stopáž uškodila vcelku silnému příběhu. Poloviny filmu dle mého názoru nevybalancované, ta druhá uteče o poznání rychleji, ač nabízí více prostoru k vyprávění. Škoda.
MOST! - Epizoda 8 (2019) (epizoda)
"On alespoň nějaký sny měl, my ne." a jedno z nejlepších finále co jsem kdy viděl...
MOST! (2019) (seriál)
Vlastně to ani lépe dopadnout nemohlo, vystihnutí podstaty od začátku do konce. Druhá série by však, přes všechny reakce, neslušela.
Black Panther (2018)
Dvouhodinové "Make Wakanda Great Again!" v Panther Man stylu... slabé 3*.
Pomsta (2017)
Totální bullshit, naprostý ignor téměř všech poznatků fyziologie (např. vnitřní krvácení atp.)... jediné co je dobré, tak to je místy kamera a hudba...
Trojí život (2018) (TV film)
Totální bída nedělního večera na ČT1
The End of the F***ing World (2017) (seriál)
Naprosto skělá přeměna od 'YOLO' a vtipného k vážnému a hlubokému. Za pět!
Zmenšování (2017)
@Tuxedo: "... malá pomoc může pro někoho znamenat velkou věc", lépe bych to nenapsal. (PS: trvá to přes dvě hodiny a je to o hippies)
Forever (2014) (seriál)
Dexter... teda Henry Morgan je fajn. Takové průměrné maximálně-jednou-týdně odreagování.
Kůže (2017)
Hluboké a silné téma zabalené do dost cynického až morbidního kabátku. Největším neduhem je stopáž, která mohla být i poloviční.