Recenze (131)
Iveta - Episode 4 (2021) (epizoda)
První díl mě bavil a těšil jsem se, jak to bude pokračovat. Další dva byla slabota a po čtvrtém díle končím. Byla to komedie? Hodně trapná! Bylo to drama? Hodně špatné! Dál už se nedívám!!!
Avatar: The Way of Water (2022)
Vizuálně pěkné, zbytečně dlouhé. Není to můj šálek kávy, ale rozumím tomu, že se to lidem líbí. Jsem rád, že jsem to viděl, ale podruhé už nemusím.
Místo zločinu České Budějovice - Statek (2023) (epizoda)
Viděl jsem jenom druhý díl, ale za mě, jako fanouška českého filmu a krimi, velké zklamání. Nebudu tomu dávat ani šanci.
Král Tulsy - Go West, Old Man (2022) (epizoda)
Starej , dobrej Sly, charisma z něj úplně chčije. Nejlepší záporák roku. První díl pecka.
To nic, drahá (2022)
Vizuálně pěkné, ale bohužel mi chybí odpovědí. Možná je to moje chyba, ale prostě nevím. Proč to bylo, jak to vzniklo, jaký byl důvod a smysl toho projektu. Hlavní hrdinka perfektní a krásná.
Spolu (2022)
Smutný film, u kterého se smějete. Skvělý Kozub.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Je to hrozná píčovina, ale bavil jsem se. Lepší než tři tygři,a ty miluju!!!
Bullet Train (2022)
Wow, to byla jízda!!! Ve stylu Tarantina a jeho Kill Billa. Vlak se řítí Japonskem, nájemní zabijáci si jdou po krku, Brad je ve formě.... ! A ti dva? Mandarinka a Citrón? Tak ti mě hodně bavili :-), :-), :-) !!!
The Gray Man (2022)
Prostě velice dobrej akčňák. Pokud to tak budete brát, bude vás film bavit. Navíc prostě zbožňuju Anu. Ryan taky dobrej a Evans, fakt hustej záporák! A Praha mě taky ve filmu bavila.
Životní trefa (2022)
Mám rád basketball, takže moje hodnocení je trochu nadhodnocené. Dále musím opravdu přiznat, že vážná role Adamovi sedí víc, než některé je docela debilní komediální role. Sandler si roli skauta NBA s opravdu užívá a jde vidět, že basketball taky miluje.