Recenze (131)
Chyby (2021)
Velice silná a uvěřitelná vztahovka, která stojí na výkonech, pro mě neznámých herců. Nic, pro fanoušky marvela :-).
Rozhněvaný muž (2021)
Starej, dobrej Guy Ritchie. Dvě našlapané a nadupané hodiny akce a adrenalinu. Jason Statham je prostě machr a tohle je přesně role pro něj.
Jak jsem se stal gangsterem (2019)
Masakr!!! Skvěle vybraný soundtrack! Skvěle odvyprávěno! Kmotr, mafiáni, casino dohromady v polském vydání!!!
Boží mlýny - Provaz (2021) (epizoda)
Celkem ujde. Připomíná mi to humorem, tempem i dialogem mazaného Filipa. Jsem zvědavý na pokračovaní. Myslím, že hodně lidí to bude brát vážně a nepochopí to.
Binec, který po tobě zůstává (2020) (seriál)
Dobrá atmosféra, prolínání dějové linky. V druhé polovině se z toho stává telenovela. Poslední díl to zachrání. Něco mezi 3 a 4 hvězdama.
Tenet (2020)
Snažil jsem se, aby se mi film líbil. Nešlo to. Je to moc složité, potřeboval bych někoho, kdo by mi to laicky vysvětlil. Počátek byl špička, a byl pro mě jasný, tady jsem se v ději ztrácel. Kdybych to pochopil, věřím, že bych čtvrtou hvězdu přidal. Zkusím si to pustit znova a uvidím.
Bažina (2018) (seriál)
Skvělá atmosféra, trochu složitější dějová linka.
CO / KDYBY (2019) (seriál)
S každým dílem horší. Vydržel jsem 6 dílů. Pak už jsem to nedal. Začalo to jako neslušný návrh, a pak to šlo do kytek.
K jezeru (2019) (seriál)
Dost dobré. Tématické😉. Pořád to mělo spád. Jsem zvědavý, jestli bude pokračování.
Gangs of London (2020) (seriál)
Ze začátku jsem byl pro čtyři hvězdy. Ke konci jsem už v tom měl guláš. Kdo je kdo a proč! Dávám lepší tři. Atmosféra super. A zbytečná mi přišla i brutalita scén.