Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Po všech směrech dokonalý film. Tom Hanks umí "troubu" zahrát parádně. Příběh je veselý, dojemný, smutný a každého chytne za srdce. Bylo to kvalitní pokoukání a vždy si rád tento kousek shlédnu znovu. ***** a nelze jinak.
Temný rytíř (2008)
Dokonalý!! Životní role Heatha Ledgera a velká škoda, že i poslední. Trošku mi přijde, že zde "záporák" doslova zastínil hlavního hrdinu, ale mně to teda rozhodně nevadí, pač já jsem si tento film skvěle užil.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Ať si říká kdo chce co chce, ale podle mě je to nejlepší film od Camerona. Na tu dobu neskutečný vizuální efekty. Záporák je taky skvěle obsazen a Arnie si drží svůj standard a kamennou tvář. I v této době člověka doslova dostane svoji propracovanosti. Škoda jen, že se u dvojky neskončilo, ale to už je pouze můj názor. Jinak dvojka jasných pět hvězd.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Česká klasika. Bolek jako milionář očividně ví co s penězi a jako vesnický balík si to dokáže užít. Hlášek je zde neskutečné množství a i dnes se dají skvěle použit. Jen ať není další díl jak bylo původně v plánu. Tohle totiž už trumfnout nejde.
Pelíšky (1999)
Z českých lesů a hájů jeden z nejlepších filmů. Skvělý výběr herců. Donutil, Polívka a Jiří Kodet této komedii dodávají neskutečnou dávku zábavy. Hlášek je tam nespočítaně a kdykoliv tuto komedii dávají v televizi, nikdy nemohu přepnout. Nemůžu jinak než pět hvězd.
Nedotknutelní (2011)
Výborný film, který mě svým dějem upoutal a dojal jako už dlouho žádný. O francouzských filmech toho moc nevím a taky jsem jich moc neviděl, ale tento film mě opravdu pobavil a dojal. Děkuji za takové filmy a doufám, že se podobných kousků objeví více. Jinak pět hvězd je jasná volba.