Recenze (324)
Bartovy hvězdné války: Simpsonovi vrací úder (1999) (video kompilace)
Všechny 4 epizody jsou super :)
Samec (2009)
Docela jsem se nudil.
Love and Dance (2009)
Tance hodně umělé a nudné. Hodně prostřihů tance rozkouskovalo a nic jsem z nich neměl. A nevýrazná hudba. Chyběl mi trochu holywoodský styl.
Křižovatka smrti (1998)
Správně ujetá komedie.
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
Občas (celkem často) je to vtipné zřejmě jen pro Brity.
Karate Kid (2010)
Docela nuda. Občas zbytečně trapné. Sem tam dobrá vtipná hláška.
Expendables: Postradatelní (2010)
Hodně tomu chybělo. Celé se to vlastně jen schylovalo k závěrečné bitvě, která byla opravdu dlouhá a všichni byli téměř nesmrtelní. Jet-Li byl super. Hudba taky. Ale i tak asi slabší 4.
Ip Man: Zrození legendy (2010)
Oproti předešlým dvěma dílům mi tady něco chybělo. Nebyla to přímo nuda, ale ani extra záživné. Ale i tak se mi to líbilo.
Tekken (2010)
Slátanina mortal kombat a snad jakéhokoliv filmu s Van Dammem. Hlavní hrdina vždy při souboji prohrává, najednou procitne a vyhraje. A turnaj celkově se jim nějak pokazil - někteří zápasníci ani nebojovali, jiní bojovali chvíli, apod.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Opět trailer překonal film. Bohužel. Ne že bych PoP hrál, ale proč nemůže být adaptace akční hry prostě akční film? Prostředek filmu docela nuda a konec divný (trapný).