Recenze (219)
Jedeme na teambuilding (2023)
Dobre jsem se pobavil, zadna nuda, blazniva komedie je obcas i trapna, ale tady prevazuje sranda. Nechápu to hrozny hodnoceni mistnich expertu. A brnensky tym byl absolutni bomba. A pak ze Brno neexistuje.
Jediný horizont (1963) (TV film)
Podnikove drama v socialistickem podniku, hodne konverzacni, dost komplikovane. Mlady ambiciozni vedouci narazil na slozite vztahy v novem tymu a to mu zlomilo malem vaz. Nebo ne?
Střílej oběma rukama (1976) (TV film)
Medricka famozni
Naši pred bránami (1970)
Ze zacatku to vypadalo zajímavě, atraktivni postredi Slovenskeho statu za valky, postupne ale stupidni napady a opakovane naivni chyby hlavnich postav zacaly nudit.
Úsvit (2023)
Postupne narustal aktivismus a vyuka hermafroditismu, hlavni postava se stavala nesnesitelne arogantni ve sve absolutni pravde a ja jsem souhlasil s jejim muzem, kdyz ji to nalozil. A Verbal to paradne popsal.
Bella Mia (2013)
Chtelo by to vic zahustit scenar, vic dramatických scen. Treba tam dat nejaky najezd pracovniku hygienicke stanice nebo nejake urednicke obstrukce. Jeden pomateny myslivec je malo.
Vrak (1983)
Slušný dobrodružný film, s vyváženým koktejlem bulharské černomořské exotiky, tajemna, napětí a i kriminální zápletkou. Sice to bylo občas pomalejší, ale zase tam nikde nebylo vysloveně slabé místo.
Místo zločinu České Budějovice - Statek (2023) (epizoda)
Zkusil jsem to a slabota. Omílaná klišé, hlavně aby vražda byla hodně brutální. A v lokalitě s pár vesnicema nikoho nenapadne prověřit, jestli se někdo v okolí neléčil na psychiatrii...
Mužská záležitost (1981)
Sroubovane dialogy, nerealne chovani postav, divna argumentace, nelogicnosti... Nechapu to vysoke hodnoceni
Kouzelný dům (1939)
Misty zdlouhave, pribeh jiz neni originální, ale zahrane je to dobre a pobedena je scena s kouzelnikem. Clovek netuší, ze na malem meste je nepovedene představení rychle zamenene za povedenou bitku.