Recenze (245)
Vlk z Wall Street (2013)
Možno som mal očakávať životopisný snímok.
Ona (2013)
Môže perfektne technicky spracovaný film s unikátnym námetom, výborným scenárom a dokonalými hereckými výkonmi pôsobiť dostatočne úchylne a čudne, aby mu to ublížilo na kvalite? Jasné, že môže! Niektoré scény sú vážne nevhodné, zrejme sú ale pre niekoho potrebné. Ja mám však silný žalúdok a zo všetkých melancholických sci-fi drám je toto tá najlepšia, akú som kedy videl. Tento film bude snáď legendárny.
3 Idiots (2009)
Neviem presne za čo tomu dávam dve hviezdičky. Možno z toho filmu mám trvalé následky.
Kick-Ass 2 (2013)
Situačne komické, miestami čudné a primitívne, no všetky prekvapivé zvraty boli potešujúce. Ak človek nahľadá hĺbku, ale nadpriemerne zostrihaný akčný komixovo založený film s citom pre realitu a je ochotný strpieť trošku viac, než tolerovateľné množstvo vulgárností, presne toto je ten film.
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Zaujimavy namet zabity zlym scenarom, reziou a strihom.
Neřízená střela (2010)
Výborná komédia, podľa môjho názoru dosť podceňovaná.
Unavená smrt (1921)
Super!
Neopouštěj mě (2010)
Neznesitelne nudne.
Osm a půl (1963)
Geniálne. 8 1/2 prekonal svoju podstatu a nie je filmom, ani majstrovskym dielom ci nicim, co by bolo definovane samo sebou. Daleko za hranicou. Zo vsetkeho ma najblizsie k pravde ci jej predstave.
Kámoši až na dno lahve (2013)
"Ve filmu se jedná čistě jen o improvizaci. Není k němu žádný scénář a jedinou věc, kterou měli herci k dispozici, byl neurčitý koncept dějové linie a uspořádání, v jakém dané události mají následovat." ?!