Recenze (28)
Klaun Ferdinand a raketa (1962)
Já klauny nikdy neměl rád....
Kanibalové (1980)
Člověk holt v pubertě shlédne leccos, dnes podobné chuťovky s díky odmítám.
Pytlákova schovanka aneb Šlechetný milionář (1949)
Kam se hrabou ty dnešní rádobyparodie.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Problém bude v tom, že jsem SW poprvé viděl až koncem devadesátých let.
Tak daleko, tak blízko! (1993)
Bohužel jen slabý odvar Nebe nad Berlínem.
Pan Smith přichází (1939)
Politika je svinstvo.
Čtyři pokoje (1995)
Čistých ***** pro Rodrigueze.
Návštěvníci 2: V chodbách času (1998)
Pro mně osobně snad nejhorší pokračování, co jsem viděl. Nechutné a trapné. FUJ!