Poslední recenze (68)
Zaříkávač lží (2014) (amatérský film)
Tak tí čo pozerajú jeho videa a poznajú teraz už aj jeho príbeh, tak pochopia. Pre tých čo nevideli jeho tvorbu tak to nema cenu ani pozerať. Chválim animáciu a hudbu. Na Československu už nebude tak dobrý youtuber.
22 Jump Street (2014)
Pre mňa úroven ešte lepšia ako jednotka. Prekvapil ma skvelý strih ešte s lepšou kamerou. Takisto herecke 'vystúpenie' Ice Cuba :) Ten v tomto filme bodoval... 85% (za to že som čakal od Janaha viac, ktorý sa v tomto filme trošku stratil)
The Exploited - Beat 'Em All (2004) (koncert)
Koncert super, Wattie dal do toho všetko ako aj ostatní ale neviem čo tam tí Poliaci robia. Slabé pogo