Oblíbené filmy (10)
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Dívat se na to dá pořád dokola, vždycky se zasměju a pokaždé jsem napnutá, aby jim to vyšlo - všem! Super dobrodružství a výborná muzika! Prostě jsou tam samá herecká Esa - bomba film!
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Jak jenom to napsat slovy: SKVĚLÝ, ÚŽASNÝ - no prostě můj FILM - nejlepší z celé trilogie, proč? No prostě, podívej se a zase se podívej, a ještě se podívej a klidně se podívej zas........!!!!!
Andělé a démoni (2009)
Určitě nejlepší současný mysteriózní film s Tomem Hanksem, sedí mu to pěkně u krku na límečku!!!! Četla jsem knihu a film mi vůůbecky nevadil, naopak móócky se mi líbil!!!!!
Šifra mistra Leonarda (2006)
Tak hele, knížka byla lepší, ale je fakt, že v roce 2006 se mi tohle zpracování líbilo!!!! Ale dneska (2010) je to jinak! No, ale "zase" proč, ne???!!!
Z pekla (2001)
Dobře postavený příběh, hlavní hrdina vezme divačku nejen za srdce, ale dokáže i suše pobavit. Film na hezky horké nedělní odpoledne.
Ospalá díra (1999)
Můj první Burtonův film, a hned mám tohohle režiséra ráda!!! Další jeho filmy musí být skvělé, a taky, že jo!!!!
Libertin (2004)
Šikovnej rebel a film je ještě šikovnější!!!
Gladiátor (2000)
Russel Crowe tomu dává........!!!!! Je to skvělé!!!!! A ta hudba, no super!!!!
Čokoláda (2000)
" supr, supr " !!!!!!
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Trošku jsem si vzpomněla na českého animovaného Čarodějova učně, joo to můžu.