Recenze (179)
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
První hodinu a půl "přezradováno", potom jedna strašbě přetažená bitva a šťastnej konec. Scéna po titulkách je jedna z nejhorších v dějinách filmu. Ale stejně je to jízda, mám pro ty piráty slabost (akorát si nejsem jistej, jestli nebyl lepší ten italskej televizní film s Vašutem). Poslední dobou jsem váhal, jestli tomu hvězdičku nepřidám, protože se mi čim dál tim víc vybavujou z paměti některý vtipy, hlavně v první půlhodině mistrovskej Rush a démonickej Keith Richards (v kterýho už jsem po jeho eskapádě s palmou ani nedoufal). Pak jsem si ale na DVD pustil první díl, a to je super film o opravdu hnusných pirátech a jedný dobře vymyšlený kletbě, tohle je splácanina, sice opravdu zábavná, ale víc jak těch 60% si nezaslouží. Jako pokračování Prokletí Černé perly to nemá šanci, jako jednička by to bylo super. Spíš než 4. díl (podle posledních 5 minut úplně jasnej "Pramen života") bych si přál nějakej prequel, neboť podle slov pana Gibbse z 1. dílu ,,Nikdo neví, co Jack předtim dělal."
Divočáci (2007)
Dvě a půl za film a třetí hvězda za "Totální přestavbu."
Renesance (2006)
Díky tomu, co je v současnosti v kinech za bídu, tomu leccos odpustim. Příběh byl opravdu hodně jednoduchej, ale nenudil, nutnej překvapivej konec byl jeden z těch lepších. Nejhůř z filmu asi vychází ty postavy, nemáte důvod žádný fandit nebo jí posílat do pekel, v tom je film slabej. Všechno tohle ale nakonec stejně pohltí vizuální stránka, kde nejde ani tak o ten ostrej kontrast černý a bílý, ale o dokonalou detailnost všech záběrů. A se Sin City bych to vůbec nesrovnával, až na pár temnějších obrázků s ním nemá nic společnýho (Sin City v takhle "světlé" zítřky rozhodně nevěří), právě v postavách vyhrává Sin City na plný čáře a kdo četl komiks, ten prostě ví.
Spider-Man 3 (2007)
Někdo už asi nezvládal pořádně napsat ani dvě postavy, tak kvalitu nahradil množstvím a ve výsledku se každá postava filmem jenom mihne a jinak se řeší klasický telenovelový vztahy. Nejlepší pasáž je opravdu ta s proměnou v hajzlíka. Celkově je to zklamání, postava Venoma asi nabízela větší možnosti, takhle jsem jenom kroutil hlavou nad vším, co udělal. Celej film je, až na nový postavy, který moc šancí teda nedostaly, pořád dokola to samý.______spoiler_____ Znova bych to vidět asi nemoh, totiž pracuju v kině a když jsem šel uklízet sál a zbejvalo ještě 5 minut dokonce, uviděl sem teprv tu hrůzu - výčet za posledních 5 minut: Sandman brečí, Spidey brečí, Osbourn brečí, Spidey brečí, MJ brečí, střih a moc smutnej pohřeb. Fuj!
Spider-Man 2 (2004)
Na můj vkus trochu delší, než by bylo zdrávo.
Scary Movie 4 (2006)
Vtipy typu někdo něco zahodí a spadne to na toho samýho člověka a to v každý scéně, našroubovaný do dost nesmyslný směsice Saw a Války světů. Jediný klady filmu jsou camea O´Neilla, Madsena, Tysona a dalších a přesná kopie domu z Nenávisti.
Austin Powers - Goldmember (2002)
Oproti dvojce je to strašně slabý, ale některý věci za ty slabší *** pořád stojí.
Non Plus Ultras (2004)
Film odnikud nikam, ta historka o změně vypravěče na poslední chvíli by leccos vysvětlovala.
Želvy Ninja (2007)
Těšim se na další díl, kde snad oživí Trhače. 65%.
Taxi 4 (2007)
Málo taxíku.