Oblíbené seriály (10)
Hvězdná brána (1997)
Daredevil (2015)
Červený trpaslík (1988)
Castle na zabití (2009)
Seriál u něhož se člověk pobaví a u kterého se těším na každý díl. A ačkoliv některé díly mají jednodušší záplatku (tj. kdy vraha samy odhalíte dříve než detektivové), hlavní postavy v čele s Rickem Castlem a Cate Beckettovou tvoří velmi dobrou, stále se popichující, dvojci, kterou by jim mohl závidět leckterý „ peněžně bohatší“ seriál. Dobře doplňující vedlejší postavy - hláškující detektivové, „trhlá“ (:-D) divadelní herečka a zároveň matka Castla, a dcera Castla Alexis, která mi připadá z celého seriálu jako jediná, která bere věci vážněji a „dospěle“, avšak do seriálu to zapadá dobře. Dle mého názoru zde nic nepůsobí trapně a hlavně nemám pocit „nuceného“ smíchu, který zažívám u jiných seriálů, či u filmů. Zkrátka vydařený seriál.
Battlestar Galactica (2004)
Buffy, přemožitelka upírů (1997)
Black Lagoon (2006)
Libilo se mi v podstatě vše. Od výborné hudby v openingu, přes zajímavou partičku všech možných charakterů, až po zběsilou akci. Za mne jasná pětka hvězdiček. - A Revy se fakt s nikým a s ničím moc nepáře. Mít ji na své straně, bylo by vše ok, ale stát bych proti ní fakt nechtěl.
M*A*S*H (1972)
Hannibal (2013)
Nejlepší seriál, co jsem za poslední dobu viděl. A poslední díl druhé série = brutus!