Recenze (192)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Extrémně zklamaný. Většinou si tolik dávají pozor na souvislost detailů a tady to hodně odflákli. Problém to dokoukat a pořád jsem se chytal za hlavu jako proč to napsali takhle ..
Vikingové: Valhalla (2022) (seriál)
Téma zůstalo, scénář je trošku dětinský a o detailech ani nemluvě.
Menu (2022)
Něco jako ve stylu když Mark Ruffalo řekl "Everybody dies .. Not everybody, no." :)
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
Trpaslík s palicí kterou ani jednou nepoužije, ale je lepší lučištník než Legolas :)
Avatar: The Way of Water (2022)
Příběhově průměr, nic nového ba dokonce i úmyslné popírání eventů z jedničky a hraní si hlupáky, efekty dobré, za 4.
Divnosvět (2022)
Řekněme moderní verze "byl jednou jeden život" a zároveň první oficiální Disney film s hlavní postavou LGBTQ.
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
"its the demon" heh .. Nothing is true, everything is permited, Assassins Creed. Detaily co nedávají moc smysl a není to nikde vysvětleno. Jakože vůdce upírů je mladý a slabý upír a všichni se ho bojí ale přitom by ho každý druhý přepral.
DC Liga supermazlíčků (2022)
Proč dělat rodinný film kde mluví sprostě jenom proto aby to potom vycenzurovali? Hloupé.
Američtí bohové - Donar the Great (2019) (epizoda)
Narážka na star wars mě dostala :)
Já jsem Groot (2022) (seriál)
Hezké, krátké, o ničem .. ani né 5 minut celkem na 5 dílů.