Recenze (9)
Pustina (2016) (seriál)
První český seriál, co má opravdovou atmosféru. Není dokonalý, ale přesto je naprosto výjimečný. Absolutně nesrovnatelné s tím, co na nás blije TV Nova v hlavní vysílací čas.
Pečovatel (2014)
Výborně natočené, ale deprese na entou. Z vlastní zkušenosti radím nepouštět před spaním.
Interview (2014)
Takto rozporuplné pocity jsem z filmu snad ještě neměl. Bože, já tento snímek miluji a zároveň nenávidím! Wtf?
Pojedeme k moři (2014)
"Běžný" děj v neotřelém kabátku. Musím říct, že zprvu mne dvojice kluků "vypravěčů" velice iritovala, avšak později jsem si zvykl a za zajímavé pojetí dávám 4*.
22 Jump Street (2014)
Bože, co k této kravině napsat? Snad jenom to,že mě totálně odrovnala :D Jenko a Schmidt pokračují ve velkém stylu!
Fotbalové opojení (1997)
COYG!
Hledá se prezident (2013)
Přímá volba prezidenta mě celkem zasáhla, tudíž jsem se na tento dokument velmi těšil. Po zhlédnutí se však dostavilo mírné zklamání (a to nejen z výsledku volby:)), neboť dokument pouze lepí různé střípky z celého průběhu a nepřináší moc nových informací.
2 zbraně (2013)
Ano, je to trochu "pohádka", nicméně fanoušci Marka a Denzela si přijdou na své. Skvěle se doplňují. Já se bavil!
Cristiano Ronaldo (2008)
Obvykle komentáře nepíši, nicméně zde se nemohu udržet. Kluci z Austrálie si nejspíš myslí, že lze natočit fotbalový dokument bez záběrů fotbalových zápasů, což je přesně tento případ. Komentátor sice stále popisuje, co se ve vybraných zápasech dělo na hřišti, kolik dal Ronaldo gólů apod., přitom nás však nechá dívat se, jak si Cristiano čutá se spoluhráči na tréninku. Je to na zabití. Respekt před každým, kdo se vydržel dívat do konce.