Recenze (33)
Thor: Láska jako hrom (2022)
Zklamání. Nového Thora nejlépe vystihuje slovo “cringe”. 2/5
Batman (2022)
Matt Reeves se mi dokonale trefil do vkusu. Přesně takhle si představuju Batmana a po 14 letech sesadil The Dark Knight(2008) z pozice nejlepší batfilm. Pattinson je naprosto vynikajicí. Skvělá noir detektivka, která utekla jako voda. 5/5 a těším se na další díl.
Spider-Man: Bez domova (2021)
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: Od 90. seriálu až sem. No way home překrásně a citlivě uzavírá všechny do dnes natočené Spideyho filmy. Ten pocit když na scénu přijdou postupně Andrew a Tobey je nepopsatelný a reakce kina mluvila za vše :) Redemption arc pro každého Spider-Mana je dokonalý, obzvlášť pro Andrewa. Výtečný výkon záporáků - vypíchnu Molinu a Dafoa Zakomponování soundtracku z původní trilogie mě dostalo... Spider-Man Toma Hollanda si sáhl na fyzické a psychické dno a nenávratně dospěl, podtrženo hereckým výkonem Hollanda, který byl vynikající. Pro mne je No way home splněný sen a nejlepší Marvelovka, rozloučení s Tobeyem a Andrewem a etablování Hollanda jako ultimátního Spider-Mana. Mimochodem - ten oblek na konci je LUXUSNÍ.
Love Island (2021) (pořad)
Absolutní dno televizní zábavy.
Brooklyn 99 (2013) (seriál)
Geniální.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Myslel jsem si, že E8 byla to nejhorší co mohli tvůrci vymyslet. Chyba. Takhle debilní scénař, kterej nemá sebemenší logiku a popírá všech 8 filmů předtím, to jsem nečekal. Vyloženě protrpěnejch 142minut. Podle zvuků facepalmů v kině jsem nebyl sám. Dávám 2* za hudbu a vizuál. Odpad dát nemůžu.
Banshee (2013) (seriál)
Moje srdcovka 5*
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Jako skalní fanoušek původní knižní série Harryho Pottera říkám - fuj,fuj,fuj a fuj. Debilní scénář na ntou.
Uncharted (2018)
Nathan jako vždy senzační!
Prezident v pořadí (2016) (seriál)
Kdo má rád politiku, Jacka Bauera, zamiluje si tento seriál tak jako já!