Oblíbené filmy (10)
Dokonalý trik (2006)
Tomuhle filmu nepřestanu nikdy tleskat. Nolan je bůh a opět nám vytřel zrak. Perfektní herecké výkony, skvělá atmosféra, scénář promyšlený do každého detailu, úžasný filmový zážitek. Jedině v superlativech.
Počátek (2010)
Donnie Darko (2001)
Prokletý ostrov (2010)
Sedm životů (2008)
Možná je to průhledný a pro mnohé nezajímavý, ale pro mě je tohle vážně srdcovka. Konec mě dojal asi stokrát víc než u Titanicu, kvůli tomu 5*. Jo asi snaží hrát na city ale u mě se jim to vážně povedlo.
Láska nebeská (2003)
Předčítač (2008)
Temný rytíř (2008)
Sice nejsem fanoušek komixových hrdinů, ale tohle mě rozsekalo. Těžko říct jestli to bylo efekty, příběhem, Balem či Jokerem. Každopádně vše z toho bylo perfektní. Mimojiné si myslím, že i smrt Heath Ledgera dala filmu "něco ozvláštňujícího". Po ne až tak omamném Batman Begins nasadil Dark Knight laťku hodně vysoko budoucímu The Dark Knight rises, kéž by se tak vyvedl.