Recenze (378)
Ripley (2024) (seriál)
Nejzajímavější věc co jsem letos prozatím viděl. Chci se odstěhovat do Itálie a to hned. Ale musí byt černobílá. 9/10
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Martin Scorsese je bůh. Je to emocionálně vyčerpávající a sakra dlouhý, což ale ale napomáhá komplexnosti příběhu a vykreslení postav. Režisér se tentokrát rozhodl své milované diváky tak trochu více podusit a hodit do světa bezpráví, závisti a ne zrovna sympatických hlavních postav. Doporučil bych rozhodně vidět v IMAX, kde na tom největším možném plátně vidět ty herecké výkony, zejména třích hlavních protagonistů, je opravdu slast. Je to jiné. Rozhodně to není cool, divoká jízda ve stylu starších jeho kousků. Tohle je pod kůži se deroucí zlo, které nepustí po celou stopáž. 9/10
Peníze těch tupců (2023)
Fascinují příběh o nahánění amerického snu pomocí důvěry v něco co máme skutečně rádi a zároveň, že když se ti dole spojí tak můžou převálcovat ty nahoře. Gillespie a Rogen ukázali už minulý rok s Pam and Tommy, že umí udělat zábavný projekt podle skutečných událostí a to se jim daří i nyní. Není to nic převratného, ale ono prostě někdy stačí jen mít našlapný soundtrack, decentní kadenci humoru a Paula Dano s kočíčím tričkem. 8/10
Nene (2022)
Nope trpí tím co všechny filmy dnes a to je přepálená délka, což dává prostor velmi nadbytečným pasážím. Jinak je to ale velmi zábavná a hravá žánrovka. Kaluuya, Palmer a především Peele je trio, které rozhodně zaslouží pozornost i do budoucna. Get out překonán sice není, ale vůbec nevadí. Jděte do IMAXU. Určitě nejzajímavější film téhle slabé letní sezony. 7/10
Atlanta - Season 3 (2022) (série)
Všechny díly sice nejsou dokonalé, ale za to jak je to odlišné od všeho ostatního co běžně vychází si to vysoké hodnocení zaslouží. Neskutečný kolotoč bizáru, že bych se vůbec nedivil, kdyby se v další sezóně cestovalo napříč dimenzema. K Twin Peaks to má totiž hodně blízko. Donald Glover je jinde. 9/10
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Pure Breaking Bad fan service.
Plážový povaleč (2019)
Vysněná verze být nonstop v kalbě.
Zelená kniha (2018)
Dokud je to funny feel good road trip tak je to zábavné, ale pak to zvážní a ukáže se, že Farelly prostě neumí vypjatější a emocionální scény dobře natočit. Další prosím.
Halloween (2018)
Jde z toho cítit snaha celého tvůrčího spektáklu. Gordon a jeho tým správně pochopili jak natočit poctu originálu, ale zároveň i nezaostávající slasher pro dnešní dobu. Mordy jsou efektivní a stylové plné někdy až nečekané brutality, perfektní vsuvka v podobě fascinací nad Myersem, Curtis s pomstou v srdci a skvělý oldschool feeling. Za mě asi nejlepší Halloween s Zombieho špinavým remakem. Takhle se to má dělat.
Predátor: Evoluce (2018)
Shane Black je frajer. Abstolutně kašle na nějaké přiblížení, nebo podkuřovaní snímku z roku 87 a servíruje béčkovou zábavu která je záměrně hloupá a přepálená plná buranských hláškujících žoldáků, predátora na steroidech a wtf momentů. O proti Antalovym Predátorům to má rozhodně vlastní ksicht a smysl pro sebeparodii. 7,5/10.