Recenze (137)
Super drbna (2007) (seriál)
Čtvrtá hvězda za posledni dil. Poslední dvě, tři rady už za moc nestály. Posledních pár dílů bylo ale povedených a happy end na konci a prekvapive odhalení vysloužil serialu o hvězdu navíc.
Milada (2017)
Byla jsem zvědavá a bohužel jsem zklamaná. Film nema hloubku, alespoň první polovina je jeden velky zmatek a kdo nemá alespoň nějaký background, z filmu nemůže nic pochopit. Škoda.
Pokémon: Mewtwo vrací úder – Vývoj (2019)
Příjemný nostalgicky návrat do dětství.
Ledové království II (2019)
Druhý díl Frozen je více uzpívaný, ale oproti jedničce žádná písnička nezaujme víc. Příběh je slabší, v první polovině opravdu citelně. Druhá půlka je však docela napínavá a dojemná, takže celkový dojem z filmu je fajn. Český dabing nutné zlo kvůli malým sourozencům, ale příběhu by to stejně nepomohlo. Podruhé už bych to asi vidět nepotřebovala.
V zajetí démonů 2 (2016)
Úplně nevím jak hodnotit film z žánru, který nemám ráda, ale to, že jsem se místy dost bála (dobrá hudba, lekačky apod.) je pro horor asi dostačující. Obecně když už musím horor, tak spíš duchařinu než krvák a tento je takový typický příklad z první kategorie. Příběh není nijak závratný, ale husí kůži jsem měla několikrát, takže za mě v pořádku.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Je to sranda ale ta potitulkova scena je teda pekny cliffhanger!!
Avengers: Endgame (2019)
Nebylo to zlé, ale podruhé bych to už asi vidět nemusela. Pěkný happy end, spousta zbytečného protahování, obzvlášť na tom konci. Chvílemi jsem se trochu nudila.
Ženy v běhu (2019)
Milý film, ktery nevyzaduje nijake vetsi intelektualni výkony, konec filmu je jasny po par minutách. Ale i presto se clovek zasmeje a to docela dost, a odchazi z kina spokojeny.
Zmizelá (2014)
To je pořádný psycho!
Deadpool 2 (2018)
Takhle jsem se hodne dlouho nezasmala!! Skvělé!