Oblíbené seriály (10)
Útěk z vězení (2005)
Chobotnice (1984)
Gomora (2014)
Nevím co napsat je to tu samá mrtvola a samej podraz:)Rád bych si někoho z účastníku oblíbil ,ale ono to snad ani nejde je to tu jeden šmejd vedle druhýho. Výborná gangsterka ve které se hlavní aktéři neštítí ničeho 80%.
Zaklínač (2019)
Fargo (2014)
Dobrodružství kriminalistiky (1989)
Bylo nás pět (1994)
Orange Is the New Black (2013)
Pád (2013)
Chtělo by se mi říct že jsem se chvílemi ztrácel,ale není tomu tak.V seriálu jsou spíš chvilkami i nudné pasáže které jako by jsem přecházel.V seriálu chybý jako kdyby napětí co bude dál i když mi seriál nepřišel nijak předvidatelný.Od začátku ponurá až syrová atmosféra netradiční krimi.Gillian Anderson mi v seriálu hodně sedí a konečně sem ji mohl také zhlédnout někde jinde než v aktech x jako jednu z ústředních postav.Dal bych klidně i 5*.Bohužel za závěr a rozuzlení dávám v uvozovkách jen 4*.Čekal bych rozhodně jiný závěr.
Šťastné údolí (2014)
Velice povedený seriál z né příliš známými herci(pokud tedy nesledujete příliš často anglickou tvorbu) kde jejich herecké výkony jsou víc než dobré.Seriál mě velice zaujal a přikoval k sedačce.Celý seriál je velice zajímavý a poutavý a blízký realitě.Jen mě zklamal trochu konec kdy by se seriál dál posunout klidně ještě na dva díly né li seriál rozšířit ještě o jednu řadu 85%.