Poslední recenze (18)
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Už chápu,proč jsem tolik odolával se na tohle "pokračování" podívat. Je to bez pochyby ten nejhorší díl z celé série a to jsem čekal,že řeknu o T/Salvation. Ani se mi o tom nechce moc rozepisovat,takže kdo čeká temný,ponurý scifi-thriller z né moc vzdálené budoucnosti,jako jsme u toho byli zvyklí z předchozích dvou dílů..nedočká se. Jedná se spíš o cover toho nejlepšího z jedničky a dvojky a né moc dobře zvládnutý. Jedna hvězda za Arnolda a druhá za konec v němž se konečně objevila klasická Terminátorovská hudba.
Batman začíná (2005)
Nejlepší Batman všech dob,nepřekonatelnej!
Fallout: Nuka Break (2011)
Fanouškovsky,dávám 4* jinak jsem se těch 15 minutek docela bavil :D