Poslední recenze (10)
Einstein - Případy nesnesitelného génia (2020) (seriál)
První dvě nebo tři epizody nebyly špatné - dobře napsané, herci měli, co hrát a bylo vidět, že si to sami i celkem užívají. Za pár vydařených hlášek člověk odpustil i nějakou tu mezeru v zápletce. V dalších dílech bohužel už děj definitivně ztrácí hlavu a patu, tvůrci se značně opakují. Hlavně ale čím dál více prosakuje německý humor z původní předlohy, který postupně narůstá od otravnosti ke krajní trapnosti. Moje hodnocení se z fáze příjemného překvapení a očekávání dostalo velmi rychle do fáze zklamání. Po dalších sériích netoužím.
Lovci zločinců (2011) (seriál)
Příjemná, americky oddechová "bondovka." Nebylo by špatné vybrat pro hlavní roli někoho, kdo má trošku víc mimiky než Kristen Stewart, a kdo nemluví jako Voldemort, ale nejedná se o problém, který bychom (obzvláště dámy) nemohli sympatickému prošedivělému gentlemanovi odpustit. Tvůrci si myslím tento detail i uvědomují a staví hrdinu do situací, které na jeho strnulost poukazují a dokáží si z ní udělat legraci. Nic pro ty, kdo touží po převratném, originálním zážitku, ale pro ty, které už nudí nespočet "kriminálek" rozhodně osvěžující. Epizody jsou značně variabilní a ani po druhé sérii nezačnou nudit. Obvyklou schematičnost, které se v daném žánru dá vyhnout jen obtížně, hezky doplňují postupné vývoje vztahů hlavních postav a jejich osobních filozofií.
Skyfall (2012)
Celkem prijemny zazitek. Zajimavy dej. Napeti. Honicky. Stylovy padouch. Martini. Bohuzel, poslednich 15 minut znamenalo (alespon pro me) VELMI tvrdy dopad. Zabiti jedne z hlavnich postav, predstaveni jeji nahrady a prichod nove Moneypenny definitivne zpretrhaly jakekoli spojeni se 'starym' Bondem... Pro me to znamena konec jedne ery a myslim, ze by nyni mohli 007 nechat odpocivat v pokoji. Stejne jako bylo receno ve filmu o zabité postavě "mel by odejit dustojne"...