Recenze (452)
Astartes (2018) (seriál)
Jako na to, že to celé vytvořil jeden amatérský fanoušek, tak fakt smekám klobouk...90%
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Tohle... že je Zack Snyder? Nevěřím...opravdu ne! Hrozně nudná slátanina...40%
Bambi Meets Godzilla (1969)
O hvězdu méně, pač předem víme jak to dopadne. Ale nesmírně pobavilo... :) 80%
Sly (2023)
Stalloneho mám fakt rád jako herce a je to hlavně tím, že jsem na něm doslova vyrůstal ( Rocky, Rambo ...). Ale popravdě jsem o jeho životě nevěděl takřka nic a tenhle dokument mě dal spousty potřebných informací. Takže účel splněn. V dětství to byl pro mě hrdina na plátně, ale od teď je už Hrdinou jako člověk za to čím si prošel a co dokázal...80%
Gangy v Oslu (2023) (seriál)
Hodně slabá a velice nudná vykrádačka Snadných prachů...40%
Závod o vrchol (2023)
Relativně dobře zpracovaný dokument s krásnými záběry, ale chybí mi tady více osobitých zajímavostí jako třeba u Free Solo či 14 vrcholů. Jinak jsou to ale blázni o tom žádná...75%
Blue Beetle (2023)
Shrnutí jednou větou: Naprosto rádoby vtipná a hloupoučká tragédie...25%
Hotel Continental (2023) (seriál)
Celkově se mi to líbí víc než poslední dva díly Johna Wicka. Výborné postavy, kulisy, hudba a adekvátní stopáž...80%
Bod obnovy (2023)
Na české poměry ohledně sci-fi žánru velmi slušný kousek. Příběh sice trochu jednodušší, ale tak nějak mě to ani nevadilo, aspoň jsem nemusel tolik přemýšlet :) Herecky dobře obsazené, jen mi tam prostě neseděl Václav Neužil ml... Jinak ještě za mě velká škoda, že není celý film natočený v duchu roku 2041...70%
Volavka (2022) (seriál)
Jako fakt pecka! Hodně dobře natočené, herecky zahrané, emocionálně vypjaté...po dlouhé době peckóózní krimi seriál...90%