Recenze (120)
Dracula (1992)
Pokud byl tento film opravdu antočen podle knihy Brama Stokera, tak nejspíš autoři filmu upustili velkou uzdu fantazie. Toto je úplně jinak a film se mi nelíbil. Já Drákulu četla a toto není Drákula, ale nebudu brát někomu jeho názor. Toto je ten můj: Není to Drákula.
On je fakt boží! (2008)
Strašná trapárna :D
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Úžasný film a ještě lepší zážitek.
New Yorku, miluji Tě! (2008)
Já to nespíš vůbec nepochopila. Já v tom viděla jen jakési kusy, ze kterých nepoznám nic. Prostě divný!
Jak na věc (2002)
Stačí vidět scénu s kachnou :)
Push (2009)
Přišlo mi to jako netradční film, takový zajímavý.
Po čem ženy touží (2000)
Fakt tento film nemusím. Viděla jsem ho jednou a už bych nemusela nikdy poruhé...
Hodina duchů (2007)
Tak na toto se se sestřenicí díváme jako největší trapárnu na světě.
Morganovi (2009)
Hugha Granta mám ráda, ale toto je podle mě nejhorší film ve kterém hrál (nejspíš kvůli Parker, ale taky kvůli chabému námětu)
Eragon (2006)
Kniha je o vela lepší. A je zde mnoho nepřesností.