Recenze (177)
Let the Right One In (2022) (seriál)
Stvrta hviezda za zaver prvej serie. Len neviem ako sa tymto sposobom caka na tu druhu ... :D
Nový vánoční příběh (2022)
Dost zle a to zboznujem gycovite vianocne filmy... Za mna nuda, problem pri filme zotrvat.
Vydrž! (2022)
Napinave, nebala by som sa ist do toho na zaklade zapornych recenzii :-)
Monstrum (2022) (seriál)
Sila... Perfektne herecke vykony. Chyby policie tu stale su a stale sa len zahladzaju... Pfuj.
Minulost neumírá (2019) (TV film)
Tak dobry namet, a take otrasne prevedenie... V tomto filme nefunguje ale ze vobec nic.
Matka versus android (2021)
Uplne v pohode snimok, takych 60percent s prehladom. Kludne aj viac na dany zaner. Pisem to sem hlavne preto, keby niekoho malo hodnotenie odradit od vzhliadnutia. Tvorte si svoj nazor, lebo nie vzdy to sedi :-)
Svatý pavouk (2022)
V podstate pribehovo a spracovanim to bol taky priemer na 3*. Ako pridanu hodnotu v tom vidim moznost nahliadnut do vnimania a pohladu inej kultury na dany problem. Poslednu polhodinu vnimam ako velmi prinosnu v tomto smere. Herecky super.
Kde zpívají raci (2022)
Chcela som dat 4*, ale vlastne som neprisla na to, za co tu jednu strhnut. Jemny film. A dotkol sa ma.
Nezvěstná - Série 1 (2017) (série)
To upravene obocko po 6tich rokoch... TOP-ka. Zbytocne urychleny uvod a nezmysly v nom. Neskorsie diely uz viac v pohode.
Donovan Reid (2019)
Vacsiu hlupost dementnejsie natocenu s tak hroznym scenarom a hereckymi vykonmi som dlho nevidela. Plus ked 20rocny vyzera real na 30+.