Recenze (1 237)
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 3 (2023) (epizoda)
Tímto dílem pro mě seriál skončil. Kvalita humoru prvního dílu se opět nenaplnila a já už tímto nechci dál ztrácet čas.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 2 (2023) (epizoda)
Já se nestačím divit. Jako bych se díval úplně na jiný seriál. U prvního dílu jsem se nasmál jak blázen a u tohoto jsem jen čekal, až to utrpení skončí.
Stranger Things - Kapitola šestá: E Pluribus Unum (2019) (epizoda)
"Čau Hendersone, zrovna jsem o tobě mluvil" :D
The VelociPastor (2017)
Hrozně amatérské...
Ztracené město (2022)
Zábavná akční podívaná. Škoda, že nejlepší postavu tak rychle zlikvidují, ale naprosto to chápu. Nejspíš jim vyčerpala rozpočet už po půl hodině filmu :D
Směska (2021)
Netflix nám přichází o předplatitele, a já se tomu vůbec nedivím. Tato nudná rádobykomedie nemá na sobě absolutně nic poutavého. Žádnou zápletku ani žádný pořádný cíl, kam by se měla ubírat. A proto není divu, že se ve filmu vlastně nic nevyřešilo a tato průměrná záležitost prostě nemůže nikoho zaujmout.
Výbuch (2020)
Absolutně netuším, co tohle mělo být. Možná originální, ale jinak absolutně nevtipné a nezajímavé.
Pasažéři (2016)
Kdyby zkrátili tu nudnou první část filmu a víc se soustředili na tu akční část, mohlo to být daleko lepší. Takhle jsem se dlouhou dobu zbytečně nudil.
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Karel Janák je jediný, komu bych dovolil točit nové pohádky.
Lucifer - Lucifer! Lucifer! Lucifer! (2020) (epizoda)
Doufám, že tohle byl předvoj pro další díly...