Recenze (340)
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Za scenérie z Islandu musím nadhodnotit :)
Rambo: Poslední krev (2019)
Objektivní hodnocení tak 45%, tohle je jen z nostalgie a fanouškovství.
Devadesátky (2018)
Srdcová doba, srdcové prostřední, boží soundtrack
Přes prsty (2019)
Spojení Kolečko-Langmajer prostě funguje a za mě víc než dobře.
Pějme píseň dohola (1990)
Konečně jsem zas narazil na něco, co si žije vlastním životem. Když přehlédneme pár hluchých scén, ten film je prostě kult .
John Wick 3 (2019)
Kdy ze bude hrat John Wick v Avengers ?
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Už si ani nevzpomínám kdy naposledy vyšel snímek, který měl všechno "TO" jako Three Billboards, prosím další, prosím více !
Black Panther (2018)
4 reálně, 5tá je za vynikající soundtrack.
Zúčtování (2016)
No konečně !
Pobřežní hlídka (2017)
Ironie na sebe sama je občas vskutku dobrá věc, ale né tady, né tady... bože, to byla nuda...