Recenze (340)
Americký zločin (2007)
Vřele nedoporučuji. Film sám o sobě je natočen celkem povedeně, ale to by se nesmělo jednat o toto téma...
Mládí v hajzlu (2009)
Natočit se to dalo daleko lépe. Cera a jeho běh mě vždycky dostane, nemůžu si pomoct,ale běhá jak totální pussy :D
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Lidé,kteří u toho nevypli mozek a jen malinko u toho přemýšleli, museli asi hodně trpět. Ale já na to jen tak koukl, nic od toho nečekal a celkem svižně to uteklo...
Kick-Ass (2010)
Dát jako hlavní hrdinku malé děvčátko,prostě nestačí ... (Velké očekávání - velké zklamání)
Kawasakiho růže (2009)
Film,který vsází hlavně na sílu dialogu, místo obrazu. Velmi sympatičtí herci,které bylo opravdu radost poslouchat. Vyřčeno a naznačeno spousta myšlenek, bohužel jen málo znich bylo i obstojným způsobem vyřešeno.
Napiš si svou smrt (1998)
Nešvar mnohých děl, odfláklý konec !
Vánoční koleda (2009)
Moc prostoduché a přímočaré... slabý tři
Defendor (2009)
Jeden z největších superhrdinů co kdy filmové plátno spatřilo...
O život (2007)
Pár absurdních snén by se tam našlo, ale celkově to bylo dobrý pokoukání.
Legie (2010)
Ups, proč, proč tohle vůbec někde dělá ? :o) Ale tak na druhou stranu docela jsem se pobavil...