Recenze (102)
Black Mirror: Bandersnatch (2018)
s úctou k starým mašinám Spectrum, Commodore.....
Operace Rudé moře (2018)
Akce od začátku do konce.....V pozdějších fázích připomínalo hru Call Of Duty ....:)
Toni Erdmann (2016)
Ztracený čas. Vtipná pouze Bulharská maska na nahé párty....jinak jedna velká trapnost.
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Dokoukám, ale k téhle zhova....nemam slov....
Zvířátko (2016)
Uchylné, ale dobře zahrané.
Klub příšer (1981)
Tak takový zábavný povídkový film....Kdy povídky ujdou, ale nejlepší ve filmu je samotný klub a jeho kapely....tedy hudba - jdu hledat soundtrack nebou skupiny...:)
Pád Londýna (2016)
Akční pohádka, která je možná jen asi v USA, nebo si dokážete představit našeho prezidenta p. Zem...na jak běží s bodyguardem vedle prezidentského auta, nebo s kulometem v ruce :) I přesto svoji zábavu to splnilo, Butler se s teroristy nemazlil - tak to asi chce většina lidí. První díl lepší, zde to již kulhalo, ale akční jednohubka dobrá.
Gabbar is Back (2015)
Tak Gabbara by jsme potřebovali u nás.....A hned by bylo veseleji :) Parádní film.
Ba dao lou zi (1976)
Je to pěkně natočené, souboje taky dobré, udrží vás to u obrazovky až do konce. Bohužel ta realita a vlasteneckost jako by vás při filmu mlátila palcátem do hlavy :) Za to nemůžu dát víc jak tři.
Na návštěvě (2015)
První found footage, kterej má grády..... !!!!