Recenze (140)
Létání pro začátečníky (2023)
Zpočátku jsem to chtěl vypnout, ale po chvíli se ukázalo, že by to byla škoda, ba přímo chyba. Nadšení z filmu se stupňuje. Až dorazí hlavní hrdinka ke svému cíli, kde konečně chápeme, o čem to bylo, je katarze umocněna Vivaldiho zimou. Film nese nejednu pro člověka podstatnou myšlenku, a když ho postavím vedle jakéhosi Aquamana, což sem viděl včera a dal tomu palec dolů, tak tady nenacházím žádný důvod ubírat z pěti hvězd...ten protivný začátek má svůj význam!
Naprosto osvětleno (2005)
Premiový film.
Český Robinson (2000) (TV film)
Excelentní, téměř geniální scénář...ani nvm, co jej shazuje. Sandra Nováková je prostě skvělá!
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 8 (2024) (epizoda)
Brno je tak skvělé město! Tralalala lala. Zasmál jsem se velice. Krásný seriál s wunderbarným koncem. Prušinovského tvorbu budu rád sledovat.
Moc kouzel (2019)
Dabing věc téměř znekoukatelnil. Scénář je ale výborný.
Královna Alžběta (1998)
Je to dobré, ale z Joseph Fiennesz mi je na blití.
Přání Ježíškovi (2021)
Příšerný film - emoční prasárna. Stejně sem se musel smát, i když to bylo úplně tupé. A to Brno!
Ráj sušenek (2023)
Podzim a nedávná změna času přináší brzy tmu, je sychravo, a hento tamto mě sere... Do oné nepohody si pouštím filmy jeden za druhým a zničeho nic se dívám na tuto dánskou "grotesku" plnou světla a lásky a říkám si, že stojí za to se těšit na nový den.
Star Trek VIII: První kontakt (1996)
Podle mě nejlepší Star Trek
Flash (2023)
Já se bavil náramně. A moment s Nicolasem Cagem mi přišel, jakoby tvůrci chtěli říct, že to přesně tak měli v plánu...abych se bavil. Ten fungl nový THE Batman a tady ten Flash mají nemnoho společných jmenovatelů, leč oba filmy jsou parádní. Jo a závěrem, Clooney nasadil všemu korunu. A o scéně po titulcích... Noo niiic.