Poslední recenze (317)
Duna: Část druhá (2024)
Prasáckej film. První díl nás s ženou vůbec neoslovil, tady už je to o něčem jiném. Možná nejlepší kino podívaná za delší dobu a i v dohledné budoucnosti. Respektive takhle.. pokud se povede i třetí a případně další díly, můžeme tu mít ságu epických rozměrů, která by mohla platit jako Jacksonova lotr trilogie pro naší generaci. Alespoň v konkurenci všeho ostatního co vychází. Režie, příběh, scénář a hudba na pět hvězd. Mladí protagonisté nehrají silně, je to pořád dost slabší a očividně studio sází víc na jejich popularitu, než cokoliv jiného, protože na obrazovce chybí charisma. A o to více je to vidět u Brolina, Bautisty a Walkena, kteří v kontrastu to charisma mají, ale i zde jakoby jeli na půl plynu. Každopádně bych chtěl být svědkem toho, jak v dalších dílech herecky vyrostou (Zendaya asi ne, ta je marná). Doufejme, že laťka jen poroste. Oproti Lynchově Duně (kterou můžu) a prvnímu dílu (nebo i dokumentu o Jodorowského Duně) jsem konečně dostal chuť si knihy přečíst, protože se zdá, že je to můj šálek kávy a očividně atributy a vrstvy knihy prosákly i do filmu. Myslím tím náboženskou linku, je tu dost politiky, máme tu ekologii, všechno podstatné. Jako velkej fanda Warhammeru vidím odkud opisoval a nejspíš nejen oni, ale i Star Wars apod. Výborný a svěží kinozážitek.
Kmotr II (1974)
4,5* první část v Havaně byla nepřehledná a nezáživná, zbytek pak opět dokonalost
Na férovku (2023) (amatérský film)
Profesionální kvalita, parádní myšlenka, příjemná stopáž a legendární Chang v asi prvním skutečně akčním bojovém filmu, který jsem u nás vůbec viděl. Bomba. Tao
Poslední deníček (1)
Super
Super, deníček.. Lidi, pište mi, rád pokecám o filmech etc.