Recenze (174)
Dívka v mlze (2017)
Niekedy je lepšie prestať v 80% scenára..
Všechno, všude, najednou (2022)
Druhá šanca v pláne rozhodne nie je.
Černý telefon (2021)
Tá štvrtá je za Pink Floyd..
Mortal Kombat (2021)
Vôbec nejde o súboje, či nebodaj príbeh.. ale všetky tie maličkosti, narážky a (ne)skryté odkazy, ktoré ma nostalgicky vracali na už dávno zabudnuté časy, keď bol Mortal Kombat "seriózna" súčasť nášho života, vrátane investovania vreckového do arcád, poškriabaných cd, či vzácnych papierikov s fatalitami.. A myslím, že u tvorcov to bolo veľmi podobne.. :)
Prázdnota (2020)
Lovecraft by mal radost..
Milénium (1996) (seriál)
Drsný a temný seriál rokov 90-tych. V dnešnej dobe sa hranice zobrazovaneho násilia či nahoty posunuli natoľko, že kedysi Millennium vysielane po polnoci, pôsobí už takmer rozprávkovo neškodne. Nostalgia však robi svoje..
Batman vs. Teenage Mutant Ninja Turtles (2019)
Každé detské srdiečko rokov 90-tych musí zaplesať..
Jako ty (2015)
Apparat, kristen, (ziadostive) budovanie atmosfery a prijemny pocit.
Barbar (2009)
Stredoveký klubový film: pekná špinavá výprava, jedna skvelá scenaristická myšlienka, veľmi dlhá hodina a pol, a tipujem i biblické podobenstvo. Jeden krát bohate stačilo.
Av Mevsimi (2010)
Mohla to byť vážne dobrá kriminálka, nebyť znásilnenej stopáže a agónie druhej polovice, ktorá je už dávno prekuknutá. (Možno má turecký divák toho menej napozerané?? *nexenofóbny pokus o vtip*) Každopádne: pekná (pochmúrna) kamera a sympatická snaha o rozbor väčšiny charakterov.