Recenze (139)
Valkýra (2008)
Film u kterého se napětí nedá popsat a sami doufáte, že to skončí jinak než to bohužel doopravdy skončilo. Velmi vystihující dílo Bryana Singera na které budu vzpomínat snad do smrti.
Batman začíná (2005)
Skvělý akčňák, kterému kazí atmosféru až moc klišé řečiček...
Noc v Roxbury (1998)
NO... YES!!! Tak tahle komedie mě docela dostala svou ulítlostí, která některé právě odrazuje. Se skvělým soundtrackem a atmosférou konce 90.let se řadí moje the best komedie... Ale opravdu to není film pro každého.
Kurýr 3 (2008)
Průměrný akčňák s několika dobrými nápady, ale na druhou stranu mě vytočila až nezdravě zrychlená akční scéna na lesní cestě...
Smrtelné zlo 2 (1987)
S pomalejším rozjezdem, ale pak steině dobrý vodvaz jako předchozí díl. Nepouštět na opuštěných chatách!
Max Payne (2008)
Kdybych to měl brát jako adaptaci počítačové hry, tak musím dát odpad nebo maximálně jednu hvězdičku. Ale to jsem neudělal! Takže to beru jako průměrný akční film se zajímavým stylem, kde je bohužel spousta předvídatelných situací.
Sedmikrásky (1966)
"Julie já bych byl nikdy nevěřil, že je tohle možné..." Možné je v tomhle filmu vše a navíc krásně zobrazené. Tento film byl věnovám těm, co se pouze rozhořčují nad pošlapaným salátem! :-D
Pohřešovaní (2003) (seriál)
Bohužel tento seriál ničím zvláštním nevyniká a člověk dobře ví,co se v následující minutě bude dít.
Fantom opery (2004)
Fenomenální začátek, který mě zařezal do křesla. ALE, to jen po první návštěvu Christiny do temna! Takže škoda toho roztahaného uzpívaného konce. Myslím, že kdyby byl film kratší o nějaké půl hodiny, zážitek by byl určitě lepší.
Sladký život (1960)
Film se stylem, paparazzi a nezapomenutelnou scénou u fontány.