Recenze (139)
Dr. House (2004) (seriál)
100% --- (po shlédnutí 4.série, kde poslední dva díly byly opravdu k nedýchání) Osobně bych se s Housem hádat nechtěl, dobře se ale poslouchá a umí skvěle léčit. V tom mu pomáhá jeho skvěle vybraný tým. I když je většina dílů má stejný spád, tak v každém díle se naide něco co člověka pobaví jistým druhem humoru a tak má správný seriál vypadat
Amélie z Montmartru (2001)
Krásné pohlazení na duši, kdy poslední scénu si s hudbou Yanna Tiersena užívám plnými doušky. Moje berlička při špatné náladě s užasným charismatem a neobvyklými zákoutími nádherné Paříže.
Ztraceno v překladu (2003)
Nejkrásnější film o tom, že muž a žena dokáží být velmi dobří přátelé a s tím ukázat i nejrůznější zajímavosti z Tokia.
Schindlerův seznam (1993)
Tohle ani nějak moc neide komentovat, kdo neviděl neuvěří! + něpřekonatelná kamera Kaminského.
Jumanji (1995)
Moje oblíbená klasika z dětství, která i dnes stále baví.
Smrt panen (1999)
Poporvé jsem tento film si zapnul, když sem chtěl spát, ale to jsem udělal chybu, protože mě vcucnul tak, že už sem spát pak ani nemohl. Sladěnost hudby, barev, 70. let je jednou z nejkrásnějších podívaných pro náročnější diváky.
Pleasantville: Městečko zázraků (1998)
Tohle přebarvičkovávání mi docela vlezlo pod kůži. A i idea o barevném rasismu je úžasná. Někdy si sám přeju být součástí Pleasantville...
Válka světů (2005)
Ta chladnost tohoto filmu mě nenechává chladným. Dobře pojaté dílo Spielberga.
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Krásné atmosférické dílo Spielberga s Kaminského kamerou o tom jak stylově se dá podvádět. Pro mě kvalitní oddechový film.