Recenze (440)
Sophiina volba (1982)
knihu nic nepřekoná, ani skvělá meryl..
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
místy hloupý kýč, jindy tísnivé drama.. brečela jsem jak malá.
VALL-I (2008)
pixaři mě vždycky dostanou.
Království nebeské (2005)
hvězdné obsazení, uznávaný režisér a do pohody rozpočet.. a tak to pos*at? no teda.
Underworld (2003)
podvědomě jsem si to bůhvíproč zaškatulkovala k resident evil.. sračkoidní je to podobně.. nebýt billa nighyho, dám 2*
Válka světů (2005)
stupidní.. slabé.. klišoidní.. spielberg fakt stárne nebo co.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
jak nadšená jsem byla po zhlédnutí jedničky.. jaké očekávání ve mě rostlo při čekání na dvojku.. jak znechuceně jsem odcházela z kina..
Vyměřený čas (2011)
příjemné scifičko, které ale nepřišlo s ničím novým.. nejdůležitější poznatek: amandě seyfried mám chuť (tak jako peter griffin umě turman) přitlačit oči blíže k sobě.
Resident Evil (2002)
nejlepší díl série.. i když to samo o sobě moc poklona není.
Vrána (1994)
fíha, temné, zneklidňující.. prostě komiksovka.. a ta záhadná smrt brandona leeho navrch zajistí husí kůži v dárkovém balení.