Recenze (190)
Stranger Things - Kapitola osmá: Tatínek (2022) (epizoda)
Konecne se blizime ke konci a konec tééé nudné série... Upřímne u 2 to mělo skoncit.
Stranger Things - Kapitola pátá: Projekt Nina (2022) (epizoda)
NUDAAAAAAAAAAAA. Však, kde je to tajemno a zvídavost... Já jediné za co se modlím, aby byl konec.
Stranger Things - Kapitola čtvrtá: Drahý Billy (2022) (epizoda)
Všichni koukáme na něco jiného... Protože takovej nesmyslnej hype to snad není možné..
Stranger Things - Kapitola třetí: Monstrum a superhrdina (2022) (epizoda)
Můžu vědět na co ostatní koukali ? Zlatá 1-2 série... Další seriál ala telenovela Milagros.
Stranger Things - Kapitola druhá: Vecnova kletba (2022) (epizoda)
NUDA NUDA NUDA. Kecy a jen kecy... Tohle je fakt o ničem.
Stranger Things - Kapitola první: Klub Hellfire (2022) (epizoda)
žádná sláva kecy kecy konec ušel.
Lajna - Finále (2021) (epizoda)
No už to ani enbyla komedie, co na to říct. Irinka byla pěkná.
Lajna - Omluva (2021) (epizoda)
Zbytečný a o ničem. Jirka už ztrácí dech.
Lajna - Nová lajna (2021) (epizoda)
Konečne se vrátily hlasky.
Lajna - Baráž (2019) (epizoda)
Starej to prostě kazí a je tam zbytečný. Už to vůbec není vtipné.