Oblíbené filmy (10)
Osudový dotek (2004)
100% tečka.
Pelíšky (1999)
Znáte někdo lepší českou komedii? Těžko! "Půjde Jindra ven?" "Nikdy, anebo navždy!"
Ctihodný občan (2009)
Perfektní thriller! Pomsta šíleného génia s excelentní gradací. Gerard k sežrání a závěr neočekávaný! Supr zábava a napětí. 95%
Pearl Harbor (2001)
K tomuhle filmu mám intenzívní vazbu hlavně proto, že mi evokuje mnohé vzpomínky. Byla jsem na něm v kině prakticky dva týdny po Tmavomodrém světě a absolutně mě zničil. Je to sice nechutně americký, ale příběhy lásky jsou mezinárodní a konkrétně tenhle se mi prostě dostal pod kůži. Viděla jsem to snad milionkrát, a přesto bulim vždy, když se "vyřeší" milostný trojúhelník mezi Kate, Benem a Joshem. Prostě doják a to mi nikdo nevymluví. Navíc taky hudba perfektní - There you´ll be mi přímo mazlí uši. Tak a teď mě můžete sežrat!
Počátek (2010)
tak jako spadne ta káča na konci nebo ne..? 100%
Sex ve městě (2008)
Já ty boty, styl, sex a Carrie s jejíma nevšedně trapnýma problémama prostě miluju.
Truman Show (1998)
Kdo má právo rozhodovat o cizím životě? Nikdo! Ještě teď mam z toho husí kůži. Wau, to bylo lepší než než Vrtěti psem! Budu muset přehodnotit svůj žebříček oblíbených filmů.
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Je to už celkem dlouho, co jsem ten film viděla, a přesto ho mám pořád stejně intenzívně před očima. Celý film byl studený a jistým až arogantním způsobem povýšený, když ale pak došlo na závěr..bylo to na kapesník a kýbl zmrzliny na uklidnění. Je fakt neuvěřitelný, jak se mohlo něco jako holocaust vůbec udát. Nikdy mě nepřestanou kvalitní filmy s touhle tématikou šokovat. A upřímně Chlapec v pruhovaném pyžamu patří podle mě mezi ty nejkvalitnější.
Dopisy pro Julii (2010)
Nemůžu si pomoct, ale tohle je pro mě jedna z nejlepších romantických komedií. Jednak mám ve všech filmech moc ráda Amandu a taky miluju Itálii. Po půl roku stráveném v Římě můžu říct, že už jí ze srdce nevymažu, takže tenhle filmový pohled na barevné Toskánsko mě pokaždé dostane. Jen ten García tak nějak zbytečně moc přehrává. Ale všechno prominu..všechno!
Temný rytíř (2008)
Mám ráda ty filmy na komiksový bázi. Batman není výjimkou a Joker dal tomuhle dílu úplně jinou úroveň. Těžko to překonat..