Poslední recenze (86)
Na maděru (2023) (seriál)
Za ten výborně provedený humor, místy na 5hvězd. Osvěžující kravina, která ovšem je propracovaná, má styl a někdo kdo to psal, měl rozhodně několik panáků v sobě a psal to v té dobré části, kdy se svět zdá úžasný a je vám skvěle! Víc takových! Dosavadních 63% si to nezaslouží, pravděpodobně si někdo nepřečetl žánr komedie... ;)
Jack Reacher (2022) (seriál)
Luxusní rozjezd, který závěrečným dvoudílem přešel do čistý B až C roviny scénáře. Druhá série navazuje a drží toto tempo.. Zde to je již pouze o Reacherovi a i přes zklamání, jak skvělý seriál to mohl být, kdyby počáteční tempo vydrželo - čisté 3,6* si přesto vyslouží právoplatně. Tedy, Reachorovy komenty jsou za plný počet!! ;-))
South Park: Not Suitable for Children (2023) (TV film)
Opět čistý SP masterpiece, který opět dokazuje, že sprosté slovo neznamená nic, když použijete geniální satiru. Vyhráno se záběry na výbornou (např.obchoďák). Poučná pecka, za 5*.