Poslední recenze (33)
Bloodline (2018)
Sean William nikdy nezklame! Taková komorní vyvražďovačka ála Dexter s psycho atmosférou. Ústřední trojice je opravdu zvláštně zábavná. Hlavně že začátku jsem očekával větší masakr (scéna s porodem byla opravdu šokující:-D), ale i když to bylo dost minimalistické, bylo to i tak zábavné. Btw. psychopati jsou Stiflerovi snad ještě víc, než magoři.
Kill Bill (2003)
Jako velký Tarantinův fanda jsem ani dvacet let po premiéře nepochopil co tohle má být. Stupidní masakr v divných kulisách.... jasně, ale chtělo by to nějaký vtip, nebo myšlenku a proč ne. Na jednu stranu mi přijde, že všichni jsou blázni, jen já letadlo, ale na druhou, že našemu milému Quentinu přišlo, že si po prvotních (a zasloužených) úspěších, může dovolit cokoliv a bude mu to zbaštěno. Rozhárané, nesoudržné, nevtipné.........ještě bych něco našel, ale jdu si pustit Djanga na vylepšení nálady.....i po těch letech je to nesnesitelné.
Amsterdam (2022)
Na film jsem narazil naprostou náhodou na Disney a kdyby na obrázku nebyla Margot, nepustil bych ho......a to by byla zatracená škoda! Bale a Robbie jsou fantastičtí, veliké překvapení.