Poslední recenze (70)
Prometheus (2012)
Achajaj. Ja nemam problem ist s nazormi proti prudu, ale tu sa asi zhodnem s vacsinou. Chcel som aby ta mytologia okolo Space Jockey-ov bude poriadne prespekulovana, ale ze zaroven bude logicky zapadat aj do Alien serie. Uplne zbytocne mnoztvo prekombinovanych prvkov, nad ktorym zostava rozum stat. Zo Space Jockey-a sa vyklul velky clovek – kruto napadite. Vedel by som nadavat este cez 20 riadkov, ale naco, ked tento Uprimny Trailer je dokonale vystizny: http://www.videacesky.cz/trailery-recenze-filmy/uprimne-trailery-prometheus .
Černobylské deníky (2012)
Samozrejme ze tak trochu blbost, ale ked boli ucinkujuci prenasledovani zmutovanymi Pripjatcancanmi, tak som bol v napati, takze zato ta hviezdicka navyse, ktora vytrhla tento film zo sparov priemernosti.
Avengers (2012)
Ako dostat 5* od marshaalla: sci-fi+ obrovske BUM! SVAC! TRESK! = uspech zaruceny. Este k tomu oblubene postavy ako bonus (to sa tyka iba tych co maju vlastne filmy, zvysok mi bol ukradnuty). Co viac chciet?