Oblíbené seriály (10)
Hrdinové (2006)
Chci další díly! Teď hned!! Rozumíte?!! Já chci!! Tohle mi nemůžete udělat, že po 11 dílech téměř jasně rozumím něčemu a najednou se objeví další kvanta otázek. To takhle nejde! Rozhodně se stávám fanouškem tohoto úžasnýho seriálu. Díky za něj.
Dr. House (2004)
Naprosto úžasný seriál. Skvělý britský herec Hugh Laurie a jeho potemnělý smysl pro humor, jeho odstup od pacientů, jeho hlášky, jeho hádky se "šéfovou", jeho nepřehlédnutelné charisma a velmi zajímavé zdravotní a patologické problémy. V tomhle seriálu je všechno a navíc je to velmi dobře konstruované, diagnózy se neustále mění a během pátrání poznáváme nejen soukromí pacientů, ale i ošetřujících lékařů. Ačkoliv je nemocniční tématika mírně vzdálená mým zájmům, tenhle seriál, podobně jako Nemocnice Ch.H. a Pohotovost, jsou světlými výjimkami a je radost se na ně dívat:)
Sex ve městě (1998)
Pro zanícenou feministku či feministu dokonalý požitek ... :) a já si tenhle seriál vychutnal ... téměř maximálně. 9/10 :)
Black Books (2000)
"V antikvariátu grobiánského Irčana Bernarda Blacka, jeho přítelkyně Fran a pomocného účetního Mannyho, vám nejen nic neprodají, ale ještě vám vynadají, případně i namlátí." Co víc k tomu říct?:))
Ajťáci (2006)
Co dodat? Snad jen, že i když nerozumíte počítačům, tomuhle humoru rozumět budete ... je to téměř stoprocentní:))
Odpočívej v pokoji (2001)
Gilmorova děvčata (2000)
Hale and Pace (1988)
Jsou hustí, drsní, tlustí a mají naprosto šílený smysl pro humor ... :) A tak si jejich příběhy pouštím znovu a rád ... jen tak ... pro zasmání :))
Ovečka Shaun (2007)
Life on Mars (2006)
Nemusím moc kriminálky, ale tahle je prostě jiná ... Sam Tyler je v komatu? Je magor? Nebo se vrátil v čase? Ať je to jak chce, tak prostě musí bojovat a řešit případy, které se kolem něj objevují ... A navíc ta britská angličtina, která umí zahřát na srdci:)