Oblíbené filmy (10)
Mechanický pomeranč (1971)
Jednou za čas lidé vytvoří dílo, které se dotkne hvězd: Egypťané postavili pyramidy, Michelangelo vysochal Davida, Nietzsche napsal svého Zarathustru, Josef Groll uvařil 1. pivo plzeňského typu a Stanley Kubrick natočil Mechanický pomeranč.
Lola běží o život (1998)
Výborná ukázka toho jak nepatrné náhody můžou ovlivnit náš život.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Výborný film. Jenom byl na můj vkus moc vulgární, a proto si dovoluji navhnout aby všechna sprostá slova v tomto filmu byla nahrazena slušnými výrazy jako například himbajz nebo plantážníci.
Hrdina (2002)
Geniální propaganda.
Život Briana (1979)
Celkem věrný přepis Bible až na tři vyjímky: 1. Bible se nikde nezmiňuje o žádném Brianovi ani o žádném Pokorném. 2. V Bibli se nevyskytují mimozemšťané. 3. Dle bible byl Ježíš ukřižován.
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Kam se hrabou naše pohádky s triviálními úkoly, jako donést živou vodu nebo tři zlaté vlasy, na úkol pokácet strom slanečkem. A to nemluvím o amerických velkofilmech s předraženými počítačovými monstry, když stejný efekt jde udělat s obyčejným králíkem. A už vůbec nechápu proč v historických filmech utrácejí zbytečně peníze za koně..
Čtyři lvi (2010)
Pevně jsem se rozhodl: Budu sebevražedný atentátník , ale ještě nevím jestli se odpálím v drogerii nebo v mešitě.
Revizoři (2003)
Skvělá kombinace thrilleru, komedie, romantiky a to všechno korunované čistě symbolickou pointou o hledání sebe sama.
Dogville (2003)
Hezký optimistický film, který si pouštím, když potřebuju spravit náladu.
Mulholland Drive (2001)
Hodně režisérů umí budovat temnou atmosféru, pracovat skvěle s charaktery postav, protnout film zajímavými figurkami a vtípky, ale jedině Lynch to dokáže u filmu, který nejde pochopit.