Recenze (119)
Rudý úsvit: Nová krev (2012)
Ano ano ano, dostal jsem přesně co jsem čekal, popravdě, originál jsem viděl teprve nedavno, poté jsem viděl film se stejnou tematikou Tomorrow, When the War Began a teď toto, jsem unešen a upřímně se mi tato tematika a tyto filmy líbí, doufám, že bude pokračování a ne remake zase až za 30 let.... Za mě 90 %
Vylomeniny (2013) (pořad)
Skvělé, ani na chvilku jsem se nepřestal smát, doufám, že si tento pořád udrží stejnou kvalitu i nadále....
Alfie, malý vlkodlak (2011)
I když mám rodinné filmy celkem rád, musím říct, že toto se nepovedlo, takhle nesympatickou hlavní postavu už jsem dlouho neviděl...
Železný válečník (1987)
Když jsem se na tento film díval naposledy asi v 7 letech, tak mě tento snímek dokázal i zabavit, ale když jsem se na něj chtěl podívat teď na VHS :D nedokázal jsem se ani soustředit, hrozně nudný snímek....
Ztracený svět (1999) (seriál)
To je moje mládí, mám hrozně moc rád filmy a seriály s dinosaury.
Kozí příběh - Pověsti staré Prahy (2008)
Tohle se vůbec nepovedlo, je to hrozná nuda....
Pohřbena zaživa (2007)
Žádná velká radost to není, občas spíše komedie než horor, ale dá se to...
Zpátky do školy (2009) (seriál)
90%
Tajuplný ostrov (2012)
Tohle asi nebylo myšleno vážně, že ne??? Triky ve filmu bych možná i já udělal lepší a to vlastně skoro neumím ani upravit fotku. Tohle je jedině odpad...
Nitro Circus (2012)
Jsou to blázni, dělaj to rádi a mě se líbí. Tato parta je vážně dokonalá...