Poslední recenze (24)
Nabarvené ptáče (2019)
Upřímně film jsem shlédnul a některé scény ve mě stále přetrvávají takže film tím podle mě splnil co měl. Vyvoval emoci a zaryl se do paměti. Je faktem, že na můj vkus se ve filmu velmi málo mluví, postavy se často střídají a dlouho o postavě nic nevíte, což mi trochu vadilo, ale film je to silný. Určit doporučuji
Klub rváčů (1999)
Musím uznat, že film je to perfektní. Nic jsem si o něm nečetl a čekal co z toho bude. Jak se vše začalo rozmotávat, tak jsem si řekl, že to je opravdu zajímavý scénář. Celkové zpracování skvělé. Jen ten konec s prostřelenou hlavou mi přišel mimo mísu, ale jinak jasně 5 z 5ti.
Kill Bill (2003)
Ze začátku, když jsem si všiml, že opět je film řazený do kapitol, jsem si řekl:"no jo typickej Tarantino, jinak to ani neumí." ale musim říct, že celý film jsem byl zaražený do sedačky a hltal další kousek. skvěle zpracováno, Uma Thurman hraje skvěle, fakt výborná herečka. skvělá hudba a místy opravdu zajímavě graficky zpracováno. Scénář skvělý. Prostě fakt good job!