Recenze (932)
Ztracené město (2022)
Je to hrozná hovadina...
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
No, až na to, že to dohromady moc nedávalo smysl a Grindelwalda hrál pokaždé někdo jiný, tak to vlastně ušlo. Škoda, že nedostala víc prostoru postava Nagini.
Ježek Sonic 2 (2022)
To se povedlo skoro líp než jednička. Jen mě pořád štve, že Dr. Robotnik má být tlusťoch s knírem a ne vychrtlý Jim Carrey.
Cesta do Ameriky 2 (2021)
To bylo tak blbý, ale tak příšerně blbý. A Snipes musel hrát snad zfetovaný, ne?
Moonfall (2022)
Ale jo, celkem dobrý, až na to, že tak spousta věcí tak nějak nedává smysl. SPOILER ALERT: Aneb, jak si hi-tech civilizace nechala poradit s EMP od primitivů.
Morbius (2022)
Nebylo to tak špatné, ale ani ničím zajímavé
Uncharted (2022)
Tohle je přesně ten typ dobrodružného filmu, co mám rád a Holland s Wahlbergem jsou překvapivě dobré duo. Jediné, co mi to kazí je postava Tati Gabrielle - a) proč musí být teď v každém filmu zbytečně černoška (ne černoch, ale černoška, protože barva pleti a gender jsou teď TÉMA č. 1)? b) ta postava je od začátku vyloženě k smíchu - sice má být největší drsňačka, ale od první chvíle neudělá jedinou věc pořádně a jen konstantně dostává na prdel -> to už jde větší strach z Banderase!
Karel (2020)
Karel byl Bůh, ale byl to taky jenom člověk
Staříci (2019)
Pomsta nikdy nikomu nic dobrého nepřinesla. Lidem životy nevrátí...
Batman (2022)
Zbytečně natažený a půlku filmu jsem myslel, že to díky Pattinsonovu zírání ala Stmívání vypnu...