Recenze (14)
Rivalové (2013)
Moc pěkné. Z filmu je krásně cítit atmosféra z doby, kdy závodění bylo především o jezdcích...Navím oba hlavní hrdinové jsou ztvráněni velmi věrohodně a jejich charaktery jsou svkěle vykresleny stylem den/noc. Navíc fakta z filmu prakticky do puntíku sedí se skutečností a těží z vyrovnanosti jedné z nejtěsnějších a nejdramatičtějších sezon formule 1. Jediné co mi ve filmu trochu chybělo a zabránilo mi dát plný počet, bylo to, že film málo těžil ze "schopností" Nikiho Laudy po technické stránce věci. Tam se dalo vytřískat víc...
Tajemný let (2005)
Každý tu píše o vynikající Jodie Foster. Já z ní měl ale celý film takový dojem, že být tou posádkou letadla, musel bych jí zabít už v půlce filmu! To co tam kvůli ní prováděli,by se v žádném případě v realitě nedělo. Pro mě zde byla naprosto nesnesitelná a film jsem dokoukal s velkým znechucením. 1* za letadlo, 2* za nápad....
Pod kupolí (2013) (seriál)
Shlédnuta celá 1.série a je to tak akorát na 4*. Tísnivá atmosféra zůstává, navíc se čím dál víc ukazují charaktery postav, které korespondují s nenadálou situací a myslím, že je i vidět určité poselství seriálu, kde má být viděna paralela s "venkovním světem". Konec série samozřejmně nezklamal a vše je otevřené. Ale určitě se v několika směrech najdou rezervy. Těším se na 2.sérii...
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Kdysi, když jsem tento seriál viděl poprvé, zůstala ve mě domněnka, že to neni nic mimořádného. Teď, o nějákých 10let později, jsem si při hraní jedné válečné počítačové hry na tento seriál vzpomněl a řekl si, že mu dám ještě jednu šanci. Fakt, že těch 10 hodinových dílů jsem zhltl za 2 dny, je všeříkající. Asi to bylo tím, že jsem si už pamatoval jen střípky, ale najednou jako bych ty kluky znal, cítil jsem se vtažen do děje a o to přece při tomhl žánru jde. Vůbec si nedokážu představit, jak hrozné to muselo být v realitě, ale tím syrovým ztvárněním se toto dílo přibližuje dokonalosti. Kdybych mohl, dám tomu 6*
Po zániku Země (2013)
Před pár týdny jsem zaznamenal interview s Willem a Jadenem o natáčení tohoto filmu a říkal jsem si že to "bude dobrý". Včera v 8 večer, když jsme se s přítelkou vrátily s práce, jsem najel na stránky kina, zkoukl trailer a říkám, to "bude dobrý". Takže rychle koupit lupeny přes net, MHD doklopýtat do kina a hurá nato. Výsledek? "Bylo to dobrý". Vcelku výstižný komentář napsal Slartibarkfast. Také já jsem se nemohl dnes ráno rozhodnout jestli 3 nebo 4. Ale protože mi kromě nějákého překvapivého zvratu nechybělo ve filmu skoro nic, bylo to svižné, pěkné a Will je můj nejoblíbenější herec, tak se přikloním ke 4* - 71%
Ponorka U-571 (2000)
Ale jo,nebylo to zlý,docela jsem se bavil - slušný béčko...
Annapolis (2006)
PLUSY - Má to tempo, dobré boxerské souboje, James Franco......... MINUSY - Předvídatelnost a tuctovost vývoje, patos, Jordana Brewster (týhle holce jsem to,že je mariňák fakt nežral) = průměrných 51%
Princ a pruďas (2011)
WTF??? A tohle se vám jako líbilo? Humor? Ne, prosím, víckrát už ne! 50minut mého života a 150 utracených v kině už mi nikdy nikdo nevrátí...Jediný film mého života u kterého jsem odešel z kina před koncem...
Dračí srdce (1996)
Skvělá volba na klidný nedělní večer. Pohádka pro každého, člověk se i pobaví a Dracovi nejde nefandit :)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Chtěl jsem se tu rozepsat, ale prakticky všechny myšlenky mi vzal uživatel Tom Hardy, vystihl film naprosto přesně. SPOILER....Při hlášce "Rest in pieces" mi smíchem vyhrkly slzy do očí :-D a to už něco znamená KONEC SPOILERU. Asi nejlépe investovaný peníze - tomuhle já prostě říkám zábava !