Oblíbené filmy (10)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Arnold moje srdcovka...
96 hodin (2008)
Tuduuu, teču, luxus...po zhruba pulhodiny rozjizdeni se naskytne tak luxusní jizda, ktera tu uz nejakou chvili nebyla...i po třetí projekci dokonalé
Bourneovo ultimátum (2007)
Final Part. Začátek filmu byl neco uzasneho uvodni ctvrhodinka vas okamzite vtrhne do deje a az do konce nepusti. Matt predvadi, jako uz je zvykem, uzasny vykon a slast muze byt dokoncena...něco takové jsem nezažil...Jeden z TOP action movies...doporucuju shlednout vsechny dilky za sebou, ma to paradni atmosferu...
Casino Royale (2006)
Jedna z nejlepsích bondovek jakou sem kdy videl, naprostá krása, charakter Bond naprosto Craig vystihl, jeho postava, grymasy, pohyby. Vubec nevadi ze akce neni v kazde minute, kdyz uz se tam objevi tak stoji za to. Bond nema u sebe milion vychytavek jako "atomovku v podpadku" a jenom to filmu prospíva, luxus tleskám, hlavne Craigovy za jeho vykon a Campbellovi za vzkriseny Bonda...
Temný rytíř (2008)
I Believe in Harvey Dent....
Saw: Hra o přežití (2004)
Kostka (1997)
Matrix (1999)
Whůůů to byla jízda, jeden z největších filmových zážitků v mém životě, krása!!
Pád do ticha (2003)
Krása stíhaná nádherou, co víc říct. True story : )
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Já jsem uši a ty si až po uši v hovnech!! :-D Jinak se me samozrejme vic libi originalni zvuk, i kdyz je pravda, ze tady to az tak nepokazil... ani nevim co k tomu napsat, myslim ze vsechno uz bylo rečeno, kdo nezná nepochopí...