Recenze (384)
Stoupenci zla (2013) (seriál)
Po druhé řadě snížuju z 5 na 3. Třetí řadu nezačínam, hloupost...
300: Vzestup říše (2014)
Tak hrozná digitální krev není ani v Cčkových filmech
Na odstřel (2009)
Tuctové, jediné co mě "nadchlo" je to, že na tomto malém plakátu na csfd vypadá Affleck jak mladý Arnie : ))
Já, padouch (2010)
Nůda, bez vtipu a bez nápadu...
Ledová archa (2013)
WTF, ten konec?
Zabiják Joe (2011)
Krimi / Thriller ?! Vidím, že správné určení žánru už je každému u prdele...běs
Já, legenda (2007)
No asi budu jeden z mála, ale alternativní konec se mi teda libil mnohem míň než ten, který použiili. Jinak by z toho vlastně udělali "romantickou" slátaninu, ve kterém se šlo celou dobu jenom o "babu" a oni jsou vlastně inteligentní a v "pohodě" týpci...takto by to určitě dopadnout nemělo a jsem rád, že se tak nestalo
Total Recall (2012)
Kde jen jsem to už viděl?
Cellular (2004)
Neskutečně dlouhých 90minut. V hlavní roly šílené grimasy Basinger
Drive (2011)
Jediný důvod pro tři hvězdy je Ryan a Soundtrack...jinak ač si může myslet cokoli kdokoli je to prostě jenom ničím nezajímavý obyčejný film, kterých bylo již natočeno xy...opravdu to ničím, bezesrandy ničím, nevybočuje z řady, až na ty dva aspekty které jsem zmínil na začátku...toto film roku? prosím, prosím napište mi proč, děkuji! ... ps: Už vím proč! Soundtrack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!There's something inside you It's hard to explain. They're talking about you always but you're still the same