Recenze (14)
Junior (1994)
Bizardní :)
Miro Žbirka Happy Birthday (2012) (koncert)
Mira je prostě perfektní.Ještě jsem od něho neslyšel špatnou písničku.Jednu hvězdu ale ubírám kvůli té jeho anglické slovenštině,působila na mě nepřirozeně.
Terminál (2004)
Pro mě nejslabší Spielbergův film a k tomu hrozný Hanksův dabing na Nově.
Hlídka v Ardenách (1992)
Mám rád tenhle typ jednoduchých filmů.Nemusím přemýšlet nad propleteností postav a čekat na "dech beroucí" vyůstění děje,ale skrz pro mně nepochopitelný konec hodnotím podprůměrně.
Sbohem Bruce Lee (1975)
Tak jsem si myslel že odpad nikdy žádnému filmu nedám,a dával jsem alespon' jednu hvězdu za snahu. Ale tady to opravdu jinak nešlo! Špatné rozloučení s Bruce Leem. V deseti letech bych se asi bavil. Každý dospělý,který to dnes zhlédne v kuse na jeden zátah je u mě borec. A nebo šílenec :-).
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Jedna hvězda za odvahu pana Babici vlézt před kameru,a ještě si za to brát peníze.
Šest medvědů s Cibulkou (1972)
Tak tomuhle filmu se i přes výborné herecké obsazení vyhýbám jak můžu.
Božský Evan (2007)
No nic jsem nečekal...nic jsem nedostal.Závěrečné titulky byly z celého filmu nejlepší,a kdyby zůstalo pouze u nich,dal bych ***
Replikant (2001)
Stupidní scénář,otřesné dialogy,retardovaný replikant a k tomu příšerný výkon Michaela Rookera...brrr,šílená kombinace.
500 dní se Summer (2009)
To, že láska je všechno, je všechno, co o lásce víme.Emily Dickinsonová.